ÁSZF - Pályáztatás
A Megrendelő, mint szolgáltatásait igénybe vevő magánszemély, a rendelés leadásával kifejezetten akként nyilatkozik és beleegyezik, hogy a Szolgáltató, (Együtt Németül) az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete alapján hozzájárulását adja pályáztatás tekintetében megküldött megrendelését és személyes adatait ahhoz, hogy a közös adatkezelők a személyes adataimat kezeljék, tárolják, illetve az adatvédelmi szabályzat (https://www.egyuttnemetul.hu/adatvedelem) szerint szükséges esetben az adatokat továbbítsák a szabályzatban meghatározott feltételekkel és tartalommal.
A Szolgáltató, azaz az Együtt Németül, jogosult, és a Megrendelő kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a megrendeléskor megadott adatait időbeli korlátozás nélkül megoszthassa a pályáztatást biztosító partnerrel, a KARRIER TRAINER s.r.o.-val (székhely: 94613 Okoličná na Ostrove, 437) továbbiaknak Pályáztató és Adatbázis szolgáltató. Az adatok megosztása kizárólag abból a célból történik, hogy a KARRIER TRAINER s.r.o. a saját adatbázisában szereplő munkaadókkal a Megrendelő adatait jogszerűen megoszthassa, ezáltal elősegítve a Megrendelő számára történő munkakeresést, pályáztatást.
Adatkezelés időtartama a Megrendelő hozzájárulásának visszavonásáig tart.
A Megrendelő adatai kezelése kifejezett fenti hozzájárulásán alapul, amelyet jogosult bármikor indoklás nélkül visszavonni.
A Megrendelő tudomással bír arról, hogy személyes adatainak kezeléséről az adatkezelőtől az info@egyuttnemetul.com e-mail címre, illetve vagy postai úton, a Spanyolország, 35010 Las Palmas, Calle Industrial Jose Sanchez Penate 23 címre írásban küldött igénybejelentés alapján tájékoztatást kérhet, továbbá kérheti személyes adataim helyesbítését, törlését vagy zárolását, illetőleg jogai megsértése esetén a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes bírósághoz fordulhat (amely bíróság soron kívül és illetékmentesen jár el), valamint bejelentést tehet az Spanyol Adatvédelmi Hatóságnál (Agencia Española de Protección de Datos (AEPD) (info@aepd.es, Calle Jorge Juan, 6, 28001 Madrid, Spanyolország ) is.
Mini (DÉL-TIROL) pályázati csomag feltételeit a https://egyuttnemetul.hu/aszf-palyaztatas oldalon tudod megtekinteni. Kattints ide. A Megrendelő a csomag vásárlásával egyidejűleg automatikusan elfogadja a Megrendelői szerződést.
Mini (SVÁJC) pályázati csomag feltételeit a https://egyuttnemetul.hu/aszf-palyaztatas oldalon tudod megtekinteni. Kattints ide. A Megrendelő a csomag vásárlásával egyidejűleg automatikusan elfogadja a Megrendelői szerződést.
Maxi (Ausztria, Németország, Svájc) pályázati csomag feltételeit a https://egyuttnemetul.hu/aszf-palyaztatas oldalon tudod megtekinteni. Kattints ide. A Megrendelő a csomag vásárlásával egyidejűleg automatikusan elfogadja a Megrendelői szerződést.
Páros (Ausztria, Németország, Svájc) pályázati csomag feltételeit a https://egyuttnemetul.hu/aszf-palyaztatas oldalon tudod megtekinteni. Kattints ide. A Megrendelő a csomag vásárlásával egyidejűleg automatikusan elfogadja a Megrendelői szerződést.
Dél-Tirol Pályázati csomag megnevezésű szolgáltatás megrendelésére vonatkozik, amely létrejött KARRIER TRAINER s.r.o, 94613, Okoličná na Ostrove 437, továbbiakban Pályáztató és Adatbázis szolgáltató, valamint jelen Megrendelő között. Megrendelő kijelenti, hogy jelen megrendelést szabad akaratából teszi. Megrendelő jelen szerződés elfogadásával (elektronikus formában) vagy a szolgáltatás megtérítésével elfogadja a szerződés feltételeit, valamint vállalja, hogy a szolgáltatás megrendelésével együtt a megrendelt szolgáltatás összegét egyszeri bruttó 30 000 Ft, vagy 100EUR, összeget a megrendeléstől számított egy naptári héten belül a Szolgáltató (Együtt Németül) megadott bankszámlaszámára teljesíti.
Amennyiben Megrendelő elektronikus formában hozzáférhetővé tette Pályáztató és Adatbázis szolgáltató számára a pályázati anyag összeállításához szükséges aktuális dokumentumokat (Önéletrajz-kötelező, Vendéglátással kapcsolatos bizonyítványok, Referenciák ), úgy Pályáztató és Adatbázis szolgáltató vállalja, hogy a megrendelés összegének számlára történő beérkezése után a megrendelt szolgáltatást saját Informatikai rendszerén keresztül a Megrendelő részére elérhetővé teszi 3 munkanapon belül. Ehhez szükség van egy saját, kimondottan erre a célra generált E-mail címre. A pályázati anyag bemutatása és elfogadása után a pályázati anyag nem módosítható.
A Dél-Tirol megnevezésű csomag adatbázisunk aktuális Dél-Tiroli darabszámának teljes felhasználásával kerül kiküldésre. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a napi kiküldési darabszámot maga határozza meg. Megrendelő az új E-mail fiók megnyitásához saját akaratából egyezik bele és annak lebonyolításával megbízza Pályáztató és Adatbázis szolgáltatót, a megnyitáshoz szükséges ellenőrző kódot továbbítja Pályáztató és Adatbázis szolgáltató felé. Megrendelő jelen szerződés elfogadásával tudomásul veszi, hogy a pályázati anyag kiküldésének lebonyolítására megnyitott új E-mail fiók kezelését teljes jogkörrel átruházza Pályáztató és Adatbázis szolgáltatóra. Ezen E-mail fiók hozzáférési joga, kezelésének teljes jogköre a pályázati idő, azaz jelen szerződés lejárta után is fennmarad Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére a fiók végleges megszüntetéséig. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az E-mail fiók hozzáféréséhez szükséges bejelentkezési adatokat tárolja, melyet a Megrendelő részére nem ad ki, saját adatbázisának védelme érdekében. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató kijelenti, hogy a Megrendelő tulajdonában lévő E-mail fiókot kizárólag a pályázati anyag kiküldésére és kezelésére használja fel, hozzáférést 3. személy részére nem tesz lehetővé.
Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a Megrendelő részére biztosítja az E-mail fiókra beérkező válaszlevelek megtekintésének, csoportosításának lehetőségét, valamint a válasz E-mail írás lehetőségét saját informatikai rendszerén keresztül. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az informatikai rendszer hozzáférési jogát bármikor, akár indoklás és előzetes bejelentés nélkül felfüggesztheti jelen szerződési feltételek megszegése esetén. Szerződés feltételeinek megszegésének minősül kiváltképp informatikai és adatbázis rendszerünk ellen irányuló adatlopási, vírustámadási, megsemmisítési kísérlet, valamint a beérkező levelek 3. személy részére történő továbbítása, bármilyen információ átadása. Ezen módon okozott károkért Pályáztató és Adatbázis szolgáltató jogi lépéseket tesz és kárigényt nyújt be. Az E-mail fiókon keresztül az Pályáztató és Adatbázis szolgáltató informatikai rendszerébe beérkező válaszleveleket Megrendelő csoportosítja, valamint saját maga válaszol, kivéve, amennyiben Megrendelő Adatbázis szolgáltatótól megrendeli E-mail kezelési szolgáltatás megnevezésű opciót. Megrendelő amennyiben nem rendelte meg Pályáztató és Adatbázis szolgáltatótól az „ E-mail kezelési szolgáltatás” elnevezésű opciót, a pályázat sikeres lebonyolításának érdekében vállalja a pályázat céljára nyitott E-mail fiók ill. a hozzátartozó levelezési felület kezelését. Önállóan, kivétel nélkül elvégzi a beérkező levelek megnyitását, értelmezését, csoportosítását és a beérkező munka ill. állásajánlat esetén történő válaszadást. A pályázat időtartamán belül fogadja a külföldről érkező telefonhívásokat, azokat legjobb tudása szerint kezeli. Megrendelő a pályázat időtartamán belül biztosítja Pályáztató és Adatbázis szolgáltatónak a folyamatos Skype kapcsolattartás lehetőségét és beszámol minden pályázattal kapcsolatos új információról. A Pályáztató és Adatbázis szolgáltató által összeállított pályázati anyag kizárólag a megrendelt pályáztatás céljára használható fel. Az összeállított pályázati anyag a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató szellemi tulajdonát képezi.
A pályázat időtartama 15 nap. Az E-mail fiók, valamint a hozzárendelt levelezési felület hozzáférési joga Megrendelő számára megszűnik a pályázat megkezdésétől számított 16. napon. Megrendelő pályázat indítása után pályázatának szüneteltetését nem igényelheti. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a pályázati időn belül Megrendelő részéről személyesen, írásban, vagy telefonon elfogadott, továbbá Munkaadó által személyesen, írásban, telefonon megerősített 30 napon belül kezdődő munka, illetve állásajánlat esetén a pályázati adatszolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszti. Pályázati adatszolgáltatás felfüggesztése esetén az E-mail fiók és a hozzárendelt levelezési felület elérhetőségét Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az adatszolgáltatás felfüggesztési időpontjától számított 3 naptári napig biztosítja Megrendelő részére. Amennyiben Megrendelő munkahelye a munkába állástól számított 30 napon belül bármilyen okból megszűnik, és rendelkezik nem felhasznált adatbázis mennyiséggel, kérheti pályázatának újraindítását, levelezési felületének újbóli elérhetőségét. Megrendelő számára az újraindítás biztosítja a pályázati idő fennmaradó időtartamában az aktuális csomag megmaradt adatbázisának felhasználását, beérkező levelek áttekintésének lehetőségét. Megrendelő az adatbázis teljes darabszámának felhasználása esetén pályázati időn belül nem kérheti a levelező felület újbóli elérhetőségét. Újraindított pályázat keretében érkező Megrendelő részéről személyesen, írásban, vagy telefonon elfogadott, továbbá Munkaadó által személyesen, írásban, telefonon megerősített 30
napon belül kezdődő munka, illetve állásajánlat esetén Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a pályázati adatszolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszti. Pályázati adatszolgáltatás felfüggesztése esetén az E-mail fiók és a hozzárendelt levelezési felület elérhetőségét Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az adatszolgáltatás felfüggesztési időpontjától számított 3 naptári napig biztosítja Megrendelő részére. A pályázat újraindítása max. egyszer vehető igénybe. Az újraindítás a munkába állás első napjától számított 15 napon belül ingyenes, 16-30 napon belül az újraindítás díja az eredeti csomagár 50%-a, 30 nap elteltével pályázat újraindítása a teljes csomagár befizetésével lehetséges.
Pályázat 30 napon belüli újraindításának feltételei: Megrendelő köteles a Munkáltató által kitöltött, aláírt, hivatalos felmondó levelet, igazoló iratot Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére írásos formában bemutatni. Megrendelő az előző, alap sikeres pályázat keretén belül elfogadott munka ajánlat megerősítésének napjától számított 3 naptári napon belül írásos referenciát, valamint a referencia megjelenéséhez szükséges fényképet biztosította Adatbázis szolgáltató részére. A referencia szövegének terjedelme minimum 20 érthetően, összefüggően megfogalmazott mondat. Megrendelő a pályázati anyagában megadott adatokért, annak hitelességéért vállalja a felelősséget és tisztában van annak fontosságáról az álláshoz jutás érdekében. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató Tiroli csomag megnevezésű szolgáltatása nem minősül munka, vagy állásközvetítői szolgáltatásnak, kizárólag internetes adatszolgáltatás. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató nem garantálja a konkrét munkaszerződés létrejöttét, valamint munka szerződés megkötése esetén nem garantálja a szerződésben foglalt feltételek munkaadó által történő betartását. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató munkaadóval nem áll közvetlen kapcsolatban és kapcsolat felvételét a későbbiekben sem kezdeményezi. Megrendelő sikertelen pályázat esetén Pályáztató és Adatbázis szolgáltatót nem vonhatja felelősségre. Megrendelő sikeres pályázat esetén hozzájárul a részére nyitott adminisztrációs, levelezési felületének, a pályáztatás során Skype-on lebonyolított írásos üzenetek képvágási technikával készített képének, regisztráció során megadott nevének, életkorának, pályázati anyagának Önéletrajzban található fényképének, valamint az általa biztosított videós, vagy írásos visszajelzés, fotók közzétételéhez Pályáztató és Adatbázis szolgáltató weboldalán, valamint Facebook oldalán. Továbbá biztosítja mindezek egyéb marketing célokra történő felhasználásának lehetőségét is.
ALAP GARANCIA: 100%-os Pénz visszafizetési Garanciát vállal a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató abban az esetben, ha a Megrendelő számára nyitott email fiókba egyetlen válaszlevél sem érkezik a Pályázat megkezdésétől számított 24 napon belül. Megrendelő a Pénz visszafizetési garancia igényét kizárólag írásban, postai úton nyújthatja be a pályáztatás befejezésétől számított 1 naptári héten belül. A pénzvisszatérítés az ügy kivizsgálása után, amennyiben jogos 30 munkanapon belül történik. Pályáztató és Adatbázis által szolgáltatott információkért, és a helyesírási hibákból adódó félreértések miatt nem vállal felelősséget. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelési szerződés elfogadás és megrendelés után nem visszavonható, harmadik személy részére nem átruházható.
SVÁJC Pályázati csomag megnevezésű szolgáltatás megrendelésére vonatkozik, amely létrejött KARRIER TRAINER s.r.o, 94613, Okoličná na Ostrove 437, továbbiakban Pályáztató és Adatbázis szolgáltató, valamint jelen Megrendelő között. Megrendelő kijelenti, hogy jelen megrendelést szabad akaratából teszi. Megrendelő jelen szerződés elfogadásával (elektronikus formában) vagy a szolgáltatás megtérítésével elfogadja a szerződés feltételeit, valamint vállalja, hogy a szolgáltatás megrendelésével együtt a megrendelt szolgáltatás összegét egyszeri bruttó 45 000 Ft, vagy 150 EUR, összeget a megrendeléstől számított egy naptári héten belül a Szolgáltató (Együtt Németül) megadott bankszámlaszámára teljesíti.
Amennyiben Megrendelő elektronikus formában hozzáférhetővé tette Pályáztató és Adatbázis szolgáltató számára a pályázati anyag összeállításához szükséges aktuális dokumentumokat (Önéletrajz-kötelező, Vendéglátással kapcsolatos bizonyítványok, Referenciák ), úgy Pályáztató és Adatbázis szolgáltató vállalja, hogy a megrendelés összegének számlára történő beérkezése után a megrendelt szolgáltatást saját Informatikai rendszerén keresztül a Megrendelő részére elérhetővé teszi 3 munkanapon belül. Ehhez szükség van egy saját, kimondottan erre a célra generált E-mail címre. A pályázati anyag bemutatása és elfogadása után a pályázati anyag nem módosítható.
A Svájc megnevezésű csomag 3000 db hotel-étterem-kávézó elérhetőségét biztosítja. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a napi kiküldési darabszámot maga határozza meg. Megrendelő az új E-mail fiók megnyitásához saját akaratából egyezik bele és annak lebonyolításával megbízza Pályáztató és Adatbázis szolgáltatót, a megnyitáshoz szükséges ellenőrző kódot továbbítja Pályáztató és Adatbázis szolgáltató felé. Megrendelő jelen szerződés elfogadásával tudomásul veszi, hogy a pályázati anyag kiküldésének lebonyolítására megnyitott új E-mail fiók kezelését teljes jogkörrel átruházza Pályáztató és Adatbázis szolgáltatóra. Ezen E-mail fiók hozzáférési joga, kezelésének teljes jogköre a pályázati idő, azaz jelen szerződés lejárta után is fennmarad Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére a fiók végleges megszüntetéséig.
Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az E-mail fiók hozzáféréséhez szükséges bejelentkezési adatokat tárolja, melyet a Megrendelő részére nem ad ki, saját adatbázisának védelme érdekében. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató kijelenti, hogy a Megrendelő tulajdonában lévő E-mail fiókot kizárólag a pályázati anyag kiküldésére és kezelésére használja fel, hozzáférést 3. személy részére nem tesz lehetővé.
Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a Megrendelő részére biztosítja az E-mail fiókra beérkező válaszlevelek megtekintésének, csoportosításának lehetőségét, valamint a válasz E-mail írás lehetőségét saját informatikai rendszerén keresztül. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az informatikai rendszer hozzáférési jogát bármikor, akár indoklás és előzetes bejelentés nélkül felfüggesztheti jelen szerződési feltételek megszegése esetén. Szerződés feltételeinek megszegésének minősül kiváltképp informatikai és adatbázis rendszerünk ellen irányuló adatlopási, vírustámadási, megsemmisítési kísérlet, valamint a beérkező levelek 3. személy részére történő továbbítása, bármilyen információ átadása. Ezen módon okozott károkért Pályáztató és Adatbázis szolgáltató jogi lépéseket tesz és kárigényt nyújt be. Az E-mail fiókon keresztül az Pályáztató és Adatbázis szolgáltató informatikai rendszerébe beérkező válaszleveleket Megrendelő csoportosítja, valamint saját maga válaszol, kivéve, amennyiben Megrendelő Adatbázis szolgáltatótól megrendeli E-mail kezelési szolgáltatás megnevezésű opciót. Megrendelő amennyiben nem rendelte meg Pályáztató és Adatbázis szolgáltatótól az „ E-mail kezelési szolgáltatás” elnevezésű opciót, a pályázat sikeres lebonyolításának érdekében vállalja a pályázat céljára nyitott E-mail fiók ill. a hozzátartozó levelezési felület kezelését. Önállóan, kivétel nélkül elvégzi a beérkező levelek megnyitását, értelmezését, csoportosítását és a beérkező munka ill. állásajánlat esetén történő válaszadást. A pályázat időtartamán belül fogadja a külföldről érkező telefonhívásokat, azokat legjobb tudása szerint kezeli. Megrendelő a pályázat időtartamán belül biztosítja Pályáztató és Adatbázis szolgáltatónak a folyamatos Skype kapcsolattartás lehetőségét és beszámol minden pályázattal kapcsolatos új információról. A Pályáztató és Adatbázis szolgáltató által összeállított pályázati anyag kizárólag a megrendelt pályáztatás céljára használható fel. Az összeállított pályázati anyag a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató szellemi tulajdonát képezi.
A pályázat időtartama 15 nap. Az E-mail fiók, valamint a hozzárendelt levelezési felület hozzáférési joga Megrendelő számára megszűnik a pályázat megkezdésétől számított 16. napon. Megrendelő pályázat indítása után pályázatának szüneteltetését nem igényelheti. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a pályázati időn belül Megrendelő részéről személyesen, írásban, vagy telefonon elfogadott, továbbá Munkaadó által személyesen, írásban, telefonon megerősített 30 napon belül kezdődő munka, illetve állásajánlat esetén a pályázati adatszolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszti. Pályázati adatszolgáltatás felfüggesztése esetén az E-mail fiók és a hozzárendelt levelezési felület elérhetőségét Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az adatszolgáltatás felfüggesztési időpontjától számított 3 naptári napig biztosítja Megrendelő részére. Amennyiben Megrendelő munkahelye a munkába állástól számított 30 napon belül bármilyen okból megszűnik, és rendelkezik nem felhasznált adatbázis mennyiséggel, kérheti pályázatának újraindítását, levelezési felületének újbóli elérhetőségét. Megrendelő számára az újraindítás biztosítja a pályázati idő fennmaradó időtartamában az aktuális csomag megmaradt adatbázisának felhasználását, beérkező levelek áttekintésének lehetőségét. Megrendelő az adatbázis teljes darabszámának felhasználása esetén pályázati időn belül nem kérheti a levelező felület újbóli elérhetőségét. Újraindított pályázat keretében érkező Megrendelő részéről személyesen, írásban, vagy telefonon elfogadott, továbbá Munkaadó által személyesen, írásban, telefonon megerősített 30 napon belül kezdődő munka, illetve állásajánlat esetén Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a pályázati adatszolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszti. Pályázati adatszolgáltatás felfüggesztése esetén az E-mail fiók és a hozzárendelt levelezési felület elérhetőségét Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az adatszolgáltatás felfüggesztési időpontjától számított 3 naptári napig biztosítja Megrendelő részére. A pályázat újraindítása max. egyszer vehető igénybe. Az újraindítás a munkába állás első napjától számított 15 napon belül ingyenes, 16-30 napon belül az újraindítás díja az eredeti csomagár 50%-a, 30 nap elteltével pályázat újraindítása a teljes csomagár befizetésével lehetséges.
Pályázat 30 napon belüli újraindításának feltételei: Megrendelő köteles a Munkáltató által kitöltött, aláírt, hivatalos felmondó levelet, igazoló iratot Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére írásos formában bemutatni.
Megrendelő az előző, alap sikeres pályázat keretén belül elfogadott munka ajánlat megerősítésének napjától számított 3 naptári napon belül írásos referenciát, valamint a referencia megjelenéséhez szükséges fényképet biztosította Adatbázis szolgáltató részére. A referencia szövegének terjedelme minimum 20 érthetően, összefüggően megfogalmazott mondat. Megrendelő a pályázati anyagában megadott adatokért, annak hitelességéért vállalja a felelősséget és tisztában van annak fontosságáról az álláshoz jutás érdekében. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató Svájc csomag megnevezésű szolgáltatása nem minősül munka, vagy állásközvetítői szolgáltatásnak, kizárólag internetes adatszolgáltatás. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató nem garantálja a konkrét munkaszerződés létrejöttét, valamint munka szerződés megkötése esetén nem garantálja a szerződésben foglalt feltételek munkaadó által történő betartását. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató munkaadóval nem áll közvetlen kapcsolatban és kapcsolat felvételét a későbbiekben sem kezdeményezi. Megrendelő sikertelen pályázat esetén Pályáztató és Adatbázis szolgáltatót nem vonhatja felelősségre. Megrendelő sikeres pályázat esetén hozzájárul a részére nyitott adminisztrációs, levelezési felületének, a pályáztatás során Skype-on lebonyolított írásos üzenetek képvágási technikával készített képének, regisztráció során megadott nevének, életkorának, pályázati anyagának Önéletrajzban található fényképének, valamint az általa biztosított videós, vagy írásos visszajelzés, fotók közzétételéhez Pályáztató és Adatbázis szolgáltató weboldalán, valamint Facebook oldalán. Továbbá biztosítja mindezek egyéb marketing célokra történő felhasználásának lehetőségét is.
ALAP GARANCIA: 100%-os Pénz visszafizetési Garanciát vállal a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató abban az esetben, ha a Megrendelő számára nyitott email fiókba egyetlen válaszlevél sem érkezik a Pályázat megkezdésétől számított 24 napon belül. Megrendelő a Pénz visszafizetési garancia igényét kizárólag írásban, postai úton nyújthatja be a pályáztatás befejezésétől számított 1 naptári héten belül. A pénzvisszatérítés az ügy kivizsgálása után, amennyiben jogos 30 munkanapon belül történik. Pályáztató és Adatbázis által szolgáltatott információkért, és a helyesírási hibákból adódó félreértések miatt nem vállal felelősséget. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelési szerződés elfogadás és megrendelés után nem visszavonható, harmadik személy részére nem átruházható.
MAXI Pályázati csomag megnevezésű szolgáltatás megrendelésére vonatkozik, amely létrejött KARRIER TRAINER s.r.o, 94613, Okoličná na Ostrove 437, továbbiakban Pályáztató és Adatbázis szolgáltató, valamint jelen Megrendelő között. Megrendelő kijelenti, hogy jelen megrendelést szabad akaratából teszi. Megrendelő jelen szerződés elfogadásával (elektronikus formában) vagy a szolgáltatás megtérítésével elfogadja a szerződés feltételeit, valamint vállalja, hogy a szolgáltatás megrendelésével együtt a megrendelt szolgáltatás összegét egyszeri bruttó 60000 Ft, vagy 200 EUR, összeget a megrendeléstől számított egy naptári héten belül a Szolgáltató (Együtt Németül) megadott bankszámlaszámára teljesíti.
Amennyiben Megrendelő elektronikus formában hozzáférhetővé tette Pályáztató és Adatbázis szolgáltató számára a pályázati anyag összeállításához szükséges aktuális dokumentumokat (Önéletrajz-kötelező, Vendéglátással kapcsolatos bizonyítványok, Referenciák ), úgy Pályáztató és Adatbázis szolgáltató vállalja, hogy a megrendelés összegének számlára történő beérkezése után a megrendelt szolgáltatást saját Informatikai rendszerén keresztül a Megrendelő részére elérhetővé teszi 3 munkanapon belül. Ehhez szükség van egy saját, kimondottan erre a célra generált E-mail címre. A pályázati anyag bemutatása és elfogadása után a pályázati anyag
nem módosítható.
A MAXI Pályázati csomag megnevezésű szolgáltatásunk Megrendelő megrendelésben megadott igényei (munkavégzés helye + választott helyre megadott darabszám) szerint kerül kiküldésre 10000 db mennyiségben. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a napi kiküldési darabszámot maga határozza meg. Megrendelő az új E-mail fiók megnyitásához saját akaratából egyezik bele és annak lebonyolításával megbízza Pályáztató és Adatbázis szolgáltatót, a megnyitáshoz szükséges ellenőrző kódot továbbítja Pályáztató és Adatbázis szolgáltató felé. Megrendelő jelen szerződés elfogadásával tudomásul veszi, hogy a pályázati anyag kiküldésének lebonyolítására megnyitott új E-mail fiók kezelését teljes jogkörrel átruházza Pályáztató és Adatbázis szolgáltatóra. Ezen E-mail fiók hozzáférési joga, kezelésének teljes jogköre a pályázati idő, azaz jelen szerződés lejárta után is fennmarad Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére a fiók végleges megszüntetéséig.
Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az E-mail fiók hozzáféréséhez szükséges bejelentkezési adatokat tárolja, melyet a Megrendelő részére nem ad ki, saját adatbázisának védelme érdekében. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató kijelenti, hogy a Megrendelő tulajdonában lévő E-mail fiókot kizárólag a pályázati anyag kiküldésére és kezelésére használja fel, hozzáférést 3. személy részére nem
tesz lehetővé.
Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a Megrendelő részére biztosítja az E-mail fiókra beérkező válaszlevelek megtekintésének, csoportosításának lehetőségét, valamint a válasz E-mail írás lehetőségét saját informatikai rendszerén keresztül. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az informatikai rendszer hozzáférési jogát bármikor, akár indoklás és előzetes bejelentés nélkül felfüggesztheti jelen szerződési feltételek megszegése esetén. Szerződés feltételeinek megszegésének minősül kiváltképp informatikai és adatbázis rendszerünk ellen irányuló adatlopási, vírustámadási, megsemmisítési kísérlet, valamint a beérkező levelek 3. személy részére történő továbbítása, bármilyen információ átadása. Ezen módon okozott károkért Pályáztató és Adatbázis szolgáltató jogi lépéseket tesz és kárigényt nyújt be.
Az E-mail fiókon keresztül az Pályáztató és Adatbázis szolgáltató informatikai rendszerébe beérkező válaszleveleket Megrendelő csoportosítja, valamint saját maga válaszol, kivéve, amennyiben Megrendelő Adatbázis szolgáltatótól megrendeli E-mail kezelési szolgáltatás megnevezésű opciót. Megrendelő amennyiben nem rendelte meg Pályáztató és Adatbázis szolgáltatótól az „ E-mail kezelési szolgáltatás” elnevezésű opciót, a pályázat sikeres lebonyolításának érdekében vállalja a pályázat céljára nyitott E-mail fiók ill. a hozzátartozó levelezési felület kezelését. Önállóan, kivétel nélkül elvégzi a beérkező levelek megnyitását, értelmezését, csoportosítását és a beérkező munka ill. állásajánlat esetén történő válaszadást. A pályázat időtartamán belül fogadja a külföldről érkező telefonhívásokat, azokat legjobb tudása szerint kezeli. Megrendelő a pályázat időtartamán belül biztosítja Pályáztató és Adatbázis szolgáltatónak a folyamatos Skype kapcsolattartás lehetőségét és beszámol minden pályázattal kapcsolatos új információról. A Pályáztató és Adatbázis szolgáltató által összeállított pályázati anyag kizárólag a megrendelt pályáztatás céljára használható fel. Az összeállított pályázati anyag a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató szellemi tulajdonát képezi.
A pályázat időtartama 24 nap. Az E-mail fiók, valamint a hozzárendelt levelezési felület hozzáférési joga Megrendelő számára megszűnik a pályázat megkezdésétől számított 16. napon. Megrendelő pályázat indítása után pályázatának szüneteltetését nem igényelheti. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a pályázati időn belül Megrendelő részéről személyesen, írásban, vagy telefonon elfogadott, továbbá Munkaadó által személyesen, írásban, telefonon megerősített 30 napon belül kezdődő munka, illetve állásajánlat esetén a pályázati adatszolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszti. Pályázati adatszolgáltatás felfüggesztése esetén az E-mail fiók és a hozzárendelt levelezési felület elérhetőségét Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az adatszolgáltatás felfüggesztési időpontjától számított 3 naptári napig biztosítja Megrendelő részére. Amennyiben Megrendelő munkahelye a munkába állástól számított 30 napon belül bármilyen okból megszűnik, és rendelkezik nem felhasznált adatbázis mennyiséggel, kérheti pályázatának újraindítását, levelezési felületének újbóli elérhetőségét. Megrendelő számára az újraindítás biztosítja a pályázati idő fennmaradó időtartamában az aktuális csomag megmaradt adatbázisának felhasználását, beérkező levelek áttekintésének lehetőségét. Megrendelő az adatbázis teljes darabszámának felhasználása esetén pályázati időn belül nem kérheti a levelező felület újbóli elérhetőségét. Újraindított pályázat keretében érkező Megrendelő részéről személyesen, írásban, vagy telefonon elfogadott, továbbá Munkaadó által személyesen, írásban, telefonon megerősített 30 napon belül kezdődő munka, illetve állásajánlat esetén Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a pályázati adatszolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszti. Pályázati adatszolgáltatás felfüggesztése esetén az E-mail fiók és a hozzárendelt levelezési felület elérhetőségét Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az adatszolgáltatás felfüggesztési időpontjától számított 3 naptári napig biztosítja Megrendelő részére. A pályázat újraindítása max. egyszer vehető igénybe. Az újraindítás a munkába állás első napjától számított 15 napon belül ingyenes, 16-30 napon belül az újraindítás díja az eredeti csomagár 50%-a, 30 nap elteltével pályázat újraindítása a teljes csomagár befizetésével lehetséges.
Pályázat 30 napon belüli újraindításának feltételei: Megrendelő köteles a Munkáltató által kitöltött, aláírt, hivatalos felmondó levelet, igazoló iratot Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére írásos formában bemutatni. Megrendelő az előző, alap sikeres pályázat keretén belül elfogadott munka ajánlat megerősítésének napjától számított 3 naptári napon belül írásos referenciát, valamint a referencia megjelenéséhez szükséges fényképet biztosította Adatbázis szolgáltató részére. A referencia szövegének terjedelme minimum 20 érthetően, összefüggően megfogalmazott mondat. Megrendelő a pályázati anyagában megadott adatokért, annak hitelességéért vállalja a
felelősséget és tisztában van annak fontosságáról az álláshoz jutás érdekében. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató MAXI csomag megnevezésű szolgáltatása nem minősül munka, vagy állásközvetítői szolgáltatásnak, kizárólag internetes adatszolgáltatás. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató nem garantálja a konkrét munkaszerződés létrejöttét, valamint munka szerződés megkötése esetén nem garantálja a szerződésben foglalt feltételek munkaadó által történő betartását. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató munkaadóval nem áll közvetlen kapcsolatban és kapcsolat felvételét a későbbiekben sem kezdeményezi. Megrendelő sikertelen pályázat esetén Pályáztató és Adatbázis szolgáltatót nem vonhatja felelősségre. Megrendelő sikeres pályázat esetén hozzájárul a részére nyitott adminisztrációs, levelezési felületének, a pályáztatás során Skype-on lebonyolított írásos üzenetek képvágási technikával készített képének, regisztráció során megadott nevének, életkorának, pályázati anyagának Önéletrajzban található fényképének, valamint az általa biztosított videós, vagy írásos visszajelzés, fotók közzétételéhez Pályáztató és Adatbázis szolgáltató weboldalán, valamint Facebook oldalán. Továbbá biztosítja mindezek egyéb marketing célokra történő felhasználásának lehetőségét is.
Facebook Like + Referencia kedvezmény igénybevételének lehetőségei, feltételei: Első pályáztatás esetén: Amennyiben Megrendelő Pályáztató és Adatbázis szolgáltató Facebook profilját leellenőrizhető módon kedveli ( Like-olja ), valamint a sikeres pályázat keretén belül elfogadott munkaajánlat megerősítésének napjától számított 3 naptári napon belül írásos referenciát biztosít Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére,melynek terjedelme minimum 20 érthetően, összefüggően megfogalmazott mondat, jogosult a 30 Euro kedvezmény visszatérítésére. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a visszatérítést, a referencia beérkezését követő 1 héten belül Megrendelő utalásban megjelölt bankszámla számára visszautalja, az utalással egyidejűleg a regisztrált Email címre -30 Euro-s számlát küld. Visszatérő pályáztatás esetén: Amennyiben Megrendelő a sikeres pályázat keretén belül elfogadott munkaajánlat megerősítésének napjától számított 3 naptári napon belül írásos referenciát biztosít Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére, melynek terjedelme minimum 20 érthetően, összefüggően megfogalmazott mondat, jogosult a 30 Euro kedvezmény visszatérítésére. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a visszatérítést, a referencia beérkezését követő 1 héten belül Megrendelő utalásban megjelölt bankszámla számára visszautalja, az utalással egyidejűleg a regisztrált Email címre -30 Euro-s számlát küld. Facebook Like + Referencia kedvezmény Pályáztató és Adatbázis szolgáltató Partner program keretein elért jutalék felhasználása esetén nem kihasználható!
ALAP GARANCIA: 100%-os Pénz visszafizetési Garanciát vállal a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató abban az esetben, ha a Megrendelő számára nyitott email fiókba egyetlen válaszlevél sem érkezik a Pályázat megkezdésétől számított 24 napon belül. Megrendelő a Pénz visszafizetési garancia igényét kizárólag írásban, postai úton nyújthatja be a pályáztatás befejezésétől számított 1 naptári héten belül. A pénzvisszatérítés az ügy kivizsgálása után, amennyiben jogos 30 munkanapon belül történik. Pályáztató és Adatbázis által szolgáltatott információkért, és a helyesírási hibákból adódó félreértések miatt nem vállal felelősséget. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelési szerződés elfogadás és megrendelés után nem visszavonható, harmadik személy részére nem átruházható.
PÁROS Pályázati csomag megnevezésű szolgáltatás megrendelésére vonatkozik, amely létrejött KARRIER TRAINER s.r.o, 94613, Okoličná na Ostrove 437, továbbiakban Pályáztató és Adatbázis szolgáltató, valamint jelen Megrendelő között. Megrendelő kijelenti, hogy jelen megrendelést szabad akaratából teszi. Megrendelő jelen szerződés elfogadásával (elektronikus formában) vagy a szolgáltatás megtérítésével elfogadja a szerződés feltételeit, valamint vállalja, hogy a szolgáltatás megrendelésével együtt a megrendelt szolgáltatás összegét egyszeri bruttó 110 000 Ft, vagy 370 EUR, összeget a megrendeléstől számított egy naptári héten belül a Szolgáltató (Együtt Németül) megadott bankszámlaszámára teljesíti.
Amennyiben Megrendelő elektronikus formában hozzáférhetővé tette a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató számára a pályázati anyag összeállításához szükséges aktuális dokumentumokat (Önéletrajz-kötelező, Vendéglátással kapcsolatos bizonyítványok, Referenciák ), úgy Pályáztató és Adatbázis szolgáltató vállalja, hogy a megrendelés összegének számlára történő beérkezése után a megrendelt szolgáltatást saját Informatikai rendszerén keresztül a Megrendelő részére elérhetővé teszi 3 munkanapon belül. Ehhez szükség van egy saját, kimondottan erre a célra generált E-mail címre. A pályázati anyag bemutatása és elfogadása után a pályázati anyag nem módosítható.
A PÁROS Pályázati csomag megnevezésű szolgáltatás esetében a Megrendelő megrendelésben megadott igényei (munkavégzés helye + választott helyre megadott darabszám) szerint kerül kiküldésre 10.000 db mennyiségben. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a napi kiküldési darabszámot maga határozza meg. Megrendelő az új E-mail fiók megnyitásához saját akaratából egyezik bele és annak lebonyolításával megbízza Pályáztató és Adatbázis szolgáltató, a megnyitáshoz szükséges ellenőrző kódot továbbítja a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató felé. Megrendelő jelen szerződés elfogadásával tudomásul veszi, hogy a pályázati anyag kiküldésének lebonyolítására megnyitott új E-mail fiók kezelését teljes jogkörrel átruházza Pályáztató és Adatbázis szolgáltatóra. Ezen E-mail fiók hozzáférési joga, kezelésének teljes jogköre a pályázati idő, azaz jelen szerződés lejárta után is fennmarad Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére a fiók végleges megszüntetéséig. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az E-mail fiók hozzáféréséhez szükséges bejelentkezési adatokat tárolja, melyet a Megrendelő részére nem ad ki, saját adatbázisának védelme érdekében. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató kijelenti, hogy a Megrendelő tulajdonában lévő E-mail fiókot kizárólag a pályázati anyag kiküldésére és kezelésére használja fel, hozzáférést 3. személy részére nem tesz lehetővé.
Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a Megrendelő részére biztosítja az E-mail fiókra beérkező válaszlevelek megtekintésének, csoportosításának lehetőségét, valamint a válasz E-mail írás lehetőségét saját informatikai rendszerén keresztül. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az informatikai rendszer hozzáférési jogát bármikor, akár indoklás és előzetes bejelentés nélkül felfüggesztheti jelen szerződési feltételek megszegése esetén. Szerződés feltételeinek megszegésének minősül kiváltképp informatikai és adatbázis rendszerünk ellen irányuló adatlopási, vírustámadási, megsemmisítési kísérlet, valamint a beérkező levelek 3. személy részére történő továbbítása, bármilyen információ átadása. Ezen módon okozott károkért Pályáztató és Adatbázis szolgáltató jogi lépéseket tesz és kárigényt nyújt be. Az E-mail fiókon keresztül az Pályáztató és Adatbázis szolgáltató informatikai rendszerébe beérkező válaszleveleket Megrendelő csoportosítja, valamint saját maga válaszol, kivéve, amennyiben Megrendelő Adatbázis szolgáltatótól megrendeli E-mail kezelési szolgáltatás megnevezésű opciót. Megrendelő amennyiben nem rendelte meg Pályáztató és Adatbázis szolgáltatótól az „ E-mail kezelési szolgáltatás” elnevezésű opciót, a pályázat sikeres lebonyolításának érdekében vállalja a pályázat céljára nyitott E-mail fiók ill. a hozzátartozó levelezési felület kezelését. Önállóan, kivétel nélkül elvégzi a beérkező levelek megnyitását, értelmezését, csoportosítását és a beérkező munka ill. állásajánlat esetén történő válaszadást. A pályázat időtartamán belül fogadja a külföldről érkező telefonhívásokat, azokat legjobb tudása szerint kezeli. Megrendelő a pályázat időtartamán belül biztosítja Pályáztató és Adatbázis szolgáltatónak a folyamatos Skype kapcsolattartás lehetőségét és beszámol minden pályázattal kapcsolatos új információról. A Pályáztató és Adatbázis szolgáltató által összeállított pályázati anyag kizárólag a megrendelt pályáztatás céljára használható fel. Az összeállított pályázati anyag a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató szellemi tulajdonát képezi.
A pályázat időtartama 24 nap. Az E-mail fiók, valamint a hozzárendelt levelezési felület hozzáférési joga Megrendelő számára megszűnik a pályázat indításától számított 25. napon. Megrendelő pályázat indítása után pályázatának szüneteltetését nem igényelheti. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a pályázati időn belül Megrendelő részéről személyesen, írásban, vagy telefonon elfogadott, továbbá Munkaadó által személyesen, írásban, telefonon megerősített 30 napon belül kezdődő munka, illetve állásajánlat esetén a pályázati adatszolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszti. Pályázati adatszolgáltatás felfüggesztése esetén az E-mail fiók és a hozzárendelt levelezési felület elérhetőségét Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az adatszolgáltatás felfüggesztési időpontjától számított 3 naptári napig biztosítja Megrendelő részére. Amennyiben Megrendelő munkahelye a munkába állástól számított 30 napon belül bármilyen okból megszűnik, és rendelkezik nem felhasznált adatbázis mennyiséggel, kérheti pályázatának újraindítását, levelezési felületének újbóli elérhetőségét. Megrendelő számára az újraindítás biztosítja a pályázati idő fennmaradó időtartamában az aktuális csomag megmaradt adatbázisának felhasználását, beérkező levelek áttekintésének lehetőségét. Megrendelő az adatbázis teljes darabszámának felhasználása esetén pályázati időn belül nem kérheti a levelező felület újbóli elérhetőségét. Újraindított pályázat keretében érkező Megrendelő részéről személyesen, írásban, vagy telefonon elfogadott, továbbá Munkaadó által személyesen, írásban, telefonon megerősített 30 napon belül kezdődő munka, illetve állásajánlat esetén Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a pályázati adatszolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszti. Pályázati adatszolgáltatás felfüggesztése esetén az E-mail fiók és a hozzárendelt levelezési felület elérhetőségét Pályáztató és Adatbázis szolgáltató az adatszolgáltatás felfüggesztési időpontjától számított 3 naptári napig biztosítja Megrendelő részére. A pályázat újraindítása max. egyszer vehető igénybe. Az újraindítás a munkába állás első napjától számított 15 napon belül ingyenes, 16-30 napon belül az újraindítás díja az eredeti csomagár 50%-a, 30 nap elteltével pályázat újraindítása a teljes csomagár befizetésével lehetséges.
Pályázat 30 napon belüli újraindításának feltételei: Megrendelő köteles a Munkáltató által kitöltött, aláírt, hivatalos felmondó levelet, igazoló iratot Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére írásos formában bemutatni.
Megrendelő az előző, alap sikeres pályázat keretén belül elfogadott munka ajánlat megerősítésének napjától számított 3 naptári napon belül írásos referenciát, valamint a referencia megjelenéséhez szükséges fényképet biztosította Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére. A referencia szövegének terjedelme minimum 20 érthetően, összefüggően megfogalmazott mondat. Megrendelő a pályázati anyagában megadott adatokért, annak hitelességéért vállalja a felelősséget és tisztában van annak fontosságáról az álláshoz jutás érdekében. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató PÁROS csomag megnevezésű szolgáltatása nem minősül munka, vagy állásközvetítői szolgáltatásnak, kizárólag internetes adatszolgáltatás. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató nem garantálja a konkrét munkaszerződés létrejöttét, valamint munka szerződés megkötése esetén nem garantálja a szerződésben foglalt feltételek munkaadó által történő betartását. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató munkaadóval nem áll közvetlen kapcsolatban és kapcsolat felvételét a későbbiekben sem kezdeményezi. Megrendelő sikertelen pályázat esetén Pályáztató és Adatbázis szolgáltatót nem vonhatja felelősségre. Megrendelő sikeres pályázat esetén hozzájárul a részére nyitott adminisztrációs, levelezési felületének, a pályáztatás során Skype-on lebonyolított írásos üzenetek képvágási technikával készített képének, regisztráció során megadott nevének, életkorának, pályázati anyagának Önéletrajzban található fényképének, valamint az általa biztosított videós, vagy írásos visszajelzés, fotók közzétételéhez Pályáztató és Adatbázis szolgáltató weboldalán, valamint Facebook oldalán. Továbbá biztosítja mindezek egyéb marketing célokra történő felhasználásának lehetőségét is.
Facebook Like + Referencia kedvezmény igénybevételének lehetőségei, feltételei: Első pályáztatás esetén: Amennyiben Megrendelő Pár Adatbázis szolgáltató Facebook profilját leellenőrizhető módon kedveli ( Like-olja), valamint a sikeres pályázat keretén belül elfogadott munkaajánlat megerősítésének napjától számított 3 naptári napon belül írásos referenciát biztosít Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére, melynek terjedelme minimum 20 érthetően, összefüggően megfogalmazott mondat, jogosult a 30 Euro kedvezmény visszatérítésére. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a visszatérítést, a referencia beérkezését követő 1 héten belül Megrendelő utalásban megjelölt bankszámla számára visszautalja, az utalással egyidejűleg a regisztrált Email címre -30 Euro-s számlát küld. Visszatérő pályáztatás esetén: Amennyiben Megrendelő Pár a sikeres pályázat keretén belül elfogadott munkaajánlat megerősítésének napjától számított 3 naptári napon belül írásos referenciát biztosít Pályáztató és Adatbázis szolgáltató részére, melynek terjedelme minimum 20 érthetően, összefüggően megfogalmazott mondat, jogosult a 30 Euro kedvezmény visszatérítésére. Pályáztató és Adatbázis szolgáltató a visszatérítést, a referencia beérkezését követő 1 héten belül Megrendelő utalásban megjelölt bankszámla számára visszautalja, az utalással egyidejűleg a regisztrált Email címre -30 Euro-s számlát küld. Facebook Like + Referencia kedvezmény Pályáztató és Adatbázis szolgáltató Partner program keretein elért jutalék felhasználása esetén nem kihasználható!
ALAP GARANCIA: 100%-os Pénz visszafizetési Garanciát vállal a Pályáztató és Adatbázis szolgáltató abban az esetben, ha a Megrendelő számára nyitott email fiókba egyetlen válaszlevél sem érkezik a Pályázat megkezdésétől számított 24 napon belül. Megrendelő a Pénz visszafizetési garancia igényét kizárólag írásban, postai úton nyújthatja be a pályáztatás befejezésétől számított 1 naptári héten belül. A pénzvisszatérítés az ügy kivizsgálása után, amennyiben jogos 30 munkanapon belül történik. Pályáztató és Adatbázis által szolgáltatott információkért, és a helyesírási hibákból adódó félreértések miatt nem vállal felelősséget. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelési szerződés elfogadás és megrendelés után nem visszavonható, harmadik személy részére nem átruházható.